terça-feira, 30 de março de 2010

Presentes de MIM para MIM mesmo!



Quiero cantar hasta morir
Y así dejar una señal
Y que la luz de mi alma no se apague
Hasta llegar a ti
Quiero decirte la verdad
This boy wants to play
There's no time left today
It's a shame 'cause he has to go home
This boy's got to work, got to sweat
just to pay what he gets to get left all alone .
But let's step outside
Let's go for a ride just for a while
No we won't get caught
Well that's what I thought, until we cried
El sol te doró la piel
para que morena fueras
y a una palmada se oyó
el canto de una sirena
I got my hands out to take your aim
Yeah I'm ready
There's nothing now, we can't go through
Oh and hit me like a steel frame train
When you left me
And love will ever hurt like you
Tal vez el río no tenga salida y los recuerdos se ahoguen
 en el mar quise encontrarme a mi cansado y
solo en un hotel perdido como al que no ve lo que es mentira
There'll be good times again
For me and you,
But we just can't stay together.
Don't you feel it too?
Still I'm glad for what we had
And how I once loved you,
Yo buscaré alguna respuesta
Sé del llanto de promesas y dolor
No voy a hablar más de sufrimiento
Yo vine aquí para dejar una señal
Quiero hoy
Poder cantar hasta mañana

Nenhum comentário: